کد خبر 1614736
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۶
اختلال در سایت فروش رجا/ بلیت قطار هم تمام شد!

در حالی قرار بود از ساعت ۸ صبح امروز بلیت قطارهای مسافری آغاز شود که سایت فروش شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا از دقیقه ابتدایی دچار تا هم اکنون دچار اختلال است، در عین حال بلیط تمام قطارها هم تمام شده است!

به گزارش مشرق، راه آهن جمهوری اسلامی ایران ۲۷ ماه جاری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی اول تا ۱۵ تیر در همه محورها (مسیرهای رفت تا تاریخ ۱۵ تیر و مسیرهای برگشت تا ۱۶ تیر) از ساعت ۸ صبح امروز سه شنبه ۲۹ خرداد ماه، از طریق سکوهای مجاز فروش اینترنتی بلیت آغاز می شود.

پیش‌فروش حضوری بلیت‌های این بازه زمانی، ۳ ساعت بعد از ساعت ۱۱ روز سه شنبه ۲۹ خرداد از طریق مراکز مجاز فروش حضوری و از میان بلیت های باقی مانده انجام می‌شود.

این در حالی است که سایت فروش بلیت قطارهای مسافری رجا از ساعت ۸ صبح امروز دچار اختلال شده است. با وجود این اختلال بیش از نیم ساعته، سایت مذکور در مراجعه مردم پیام فروش تمام بلیت‌ها را نشان می‌دهد.

مشخص نیست چگونه سایت فروش بلیت رجا در کل این مدت دچار اختلال است و کاربران امکان خرید بلیت را ندارند، در عین حال تمام بلیت‌ها هم به فروش رفته است؟!

راه آهن جمهوری اسلامی ایران ,

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
    4 0
    اتفاقا این درسته چون با همه چی هماهنگی داره
    • IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
      1 0
      سایتهای دیگر فروش در دسترس بود و اقوام ساعت 8:10 دقیقه راحت تهیه کردند الان هم نگاه کردم هنوز بلیط برا اکثر مسیر ها داشتند البته رو به اتمام بود
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
    4 0
    خخخخخخ....قصه تکراری تمامی فروش های دیجیتالی دولتی...سایتهای هایی که از دسترس خارج هستند اما تمامی خدمات باسرعتی که حتی اگه سایت در دسترس بود هم با همچین سرعتی فروش نمیرفت ...مردم هم که ب ی ور مسئولین نیستند و هیچ برخوردی با مقصرین و دلالان نمیشه چون چاقو که دسته خودشو نمیبره
  • IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
    4 0
    من بچه بودم و یادم هست که خرید بلیط قطار مصیبت بود و مردم در میدان راه آهن تهران شب ها می خوابیدن تا صبح بتوانند بلیط قطار بخرن و فتح الفتوح بشود. مردم عاشق مسافرت با قطار هستن چون هم امن است و هم راحت. کیف مسافرت با قطار را هیچی نداره حتی هواپیما. افسوس که به عمر من نرسید که مثل آدم و در آرامش بتونم بلیط قطار بخرم و به سفر مشهد برم. ایشالا برای شما یا نوه های شما مقدور بشه.
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
    2 0
    سایت های علی بابا ، مستربلیط و امثالهم ، اینگونه نبود ... اینکه سایت رجا دچار چنین اختلالاتی می شود ، واقعأ مشکوکه ...وقتی هم بازه بسیار کنده ...چرا؟؟؟
  • phln IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
    2 0
    با سلام لطفا پیگیری بفرمایید دلیل اختلال در سرور سایت رجا برای فروش و اعلام تکمیل ظرفیت بلافاصله ای در ساعت 8:03 دقیقه - در صورتی که آژانس ها در ساعت8:15 با قیمت های مضاعف تر امکان فروش را داشته اند - زمان مجاز فروش آژانس ها ساعت 11 بوده و برای عموم از طریق سایت 8 صبح بوده
  • حامد IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
    2 0
    با سلام لطفا پیگیری بفرمایید دلیل اختلال در سرور سایت رجا برای فروش و اعلام تکمیل ظرفیت بلافاصله ای در ساعت 8:03 دقیقه - در صورتی که آژانس ها در ساعت8:15 با قیمت های مضاعف تر امکان فروش را داشته اند - زمان مجاز فروش آژانس ها ساعت 11 بوده و برای عموم از طریق سایت 8 صبح بوده
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
    0 0
    سلام من حدود ساعت ۸:۳۰ ۴ تا بلیط تهران مشهد گرفتم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس